پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶ تصادف در مازندران ۳۹ مصدوم برجای گذاشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، زکریا اشکپور در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روز اول فروردین ۹۶ تیمهای فوریت های پزشکی مازندران به ۳۹ مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند و بیشترین آمار این تصادفات در محور هراز و بعد در مسیر آمل به محمودآباد بود.

وی افزود: در تصادف اول در محور هراز منطقه بایجان بر اثر برخورد خودروهای mvm، پژو ۴۰۵ و پژو پارس شش نفر مصدوم شدند که همگی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند و در دومین تصادف در محور هراز، روبروی معدن شهیدی بر اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا هفت نفر مصدوم شدند که پنج نفر توسط تیمهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به بیمارستان۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در سومین تصادف در محور آمل – محمودآباد منطقه کلاصفا براثر انحراف پراید شش نفر مصدوم و به بیمارستان ۱۷ شهریور انتقال داده شدند و در چهارمین تصادف که در محور ساری – کیاسر بین دو خودروی پراید رخ داد، هفت نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

به گفته اشکپور، در پنجمین تصادف در جاده آمل محمودآباد در منطقه تلیکسر بین دوو دروی نیسان و پراید اتفاق افتاد که شش نفر مصدوم شدند و از این تعداد یک نفر سرپایی مداوا و پنج نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران تصریح کرد: در ششمین تصادف در محور هراز در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو هفت نفر مصدوم شدند که توسط تیمهای اورژانس پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.