پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰ پروژه بنیاد برکت ۱۲ هزار شغل در مازندران ایجاد کرد

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح یک شرکت تولیدی در جویبار با اعلام اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، ۲۲۰ هزار قطعه مرغ توسط بنیاد برکت در استان مازندران توزیع خواهد شد، افزود: خدمات خوب و شایسته ای توسط بنیاد برکت در استان انجام شده است ودر بیش از ۳۰ طرح اجرایی بنیاد در استان مازندران حدود ۱۲ هزار نیرو مشغول به کار شدند و هزینه اجرایی این طرح‌ها رقم بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از توزیع بیش از ۳۳ هزار سبد کالا در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه توسط بنیاد برکت در استان خبر داد وگفت: در ماه رمضان این سبد کالاها در میان افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان توزیع شده است و ارزش این کمک‌ها بالغ بر ۹ میلیارد تومان بوده است.

در ادامه فرماندار جویبار با اعلام اینکه ۲۰۰ واحد بازیافتی در شهرستان فعالیت دارند، گفت: خوشبختانه این شهرستان با تبدیل و برگشت مواد بازیافتی به چرخه تولید گام‌های خوبی در حفظ محیط زیست و همچنین اشتغال منطقه برداشته است.

سید علی اسد بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان در روستا ساکن هستند وبا برنامه ریزی درست و هماهنگ می‌توان گام‌های مؤثری در حوزه تولید و اشتغال شهرستان برداریم.

کد خبر 4976708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.