پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه یادگیری دانش آموزان ابتدایی در آمل گشایش یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش آمل عصر دوشنبه در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه یادگیری دانش آموزان مدارس ابتدایی در آمل اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات مدیران در حوزه طرح و برنامه‌های حوزه آموزش ابتدایی و همچنین خلاقیت‌ها و ابتکارات مدیران مدارس ابتدایی شهرستان آمل است.

مرزبند افزود: در این نمایشگاه فعالیت‌های حدود ۳۲ هزار دانش آموز از ۲۳۳ مدرسه ابتدایی شهری و روستایی و دست ساخته‌ها و توانمندی‌های مهارتی آنان به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد، از جمله محورهای ارائه شده از دست ساخته‌های دانش آموزان ابتدایی شامل طرح جابر بن حیان، درس پژوهی، جشنواره آگاهی از مغز (اینفوگرافی، تجربه تدریس و تهیه کلیپ آموزشی)، برنامه ویژه مدارس، تکالیف مهارت محور، پروژه بازی و یادگیری، طرح شهاب، تجربه‌های تدریس، برنامه مدارس در خصوص توانمندسازی معلمان در حدود ۱۰۰ غرفه بوده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل اضافه کرد، در کنار غرفه‌های اصلی غرفه‌های جانبی مانند نمایشگاه کتاب، غرفه مهربانی کمک به سیل زدگان، غرفه بازی بومی و محلی و… برپا شده است.

نمایشگاه یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی آمل تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان آمل برای بازدید علاقمندان برپا است.

درشهرستان حدود ۴۰۶ هزارنفری آمل دارای ۶۳ هزار دانش آموزان در ۴۹۰ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.