پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغو امتحانات حضوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران / ابتلای تعدادی از دانشجویان به کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بحث برگزاری امتحانات حضوری آن هم در شرایط کرونایی از ابتدا با نگرانی‌هایی همراه بود که پیامدش را می‌توان دید.

در این زمینه تست کرونا ۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مثبت اعلام شد که نگرانی‌های را بیشتر کرد و باید در این زمینه تصمیم جدی اندیشیده شود.

دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: در روزهای اخیر برای  حدود  ۳۰۰ نفر دانشجویان خوابگاهی که پس از مدت‌ها تعطیلی از شهرهای خود به دانشگاه برگشتند ، تست تشخیصی کرونا انجام شد که تست ۳ دانشجوی دختر و ۶ دانشجوی پسر مثبت اعلام شد و بلافاصله این  دانشجویان قرنطینه شده و اقدامات درمانی و بهداشتی لازم در مورد این دانشجویان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه به خانواده دانشجویان مبتلا اطلاع رسانی لازم انجام شد، گفت: در خصوص  سایر دانشجویان و فعالیت‌های آموزشی دانشگاه نیز تصمیماتی اندیشیده شده که به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

* لغو امتحانات حضوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور اطلاعیه اعلام کرد: در پی مثبت شدن تست کرونا تعدادی از دانشجویان در مرحله دوم پایش سلامت و در راستای حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلای سایر دانشجویان، به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تمامی آزمون‌های حضوری لغو شد.

گفتنی است، همچنین در خصوص چگونگی ادامه ترم جاری، در جلسه شورای آموزشی که روز شنبه هفته آتی برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

 /86034/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.