پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فضای مجازی در خدمت گسترش جشنواره کتابخوانی رضوی

0

حسین حسن‌نژاد روز چهارشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره رضوی در ساری اظهار کرد: کتاب، آیینه تفکر بشری است و از این دریای بی‌پایان دانش، در عرصه‌های مختلف بهره‌مند هستیم و از کسانی که خالق کتاب هستند باید قدردانی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: در مطالعه کتاب، چه بسا اندیشه جدیدی ایجاد کنیم اگرچه خود در ابتدا اندیشه دیگری است.
این مسئول با بیان اینکه خلقت انسان به گونه‌ای است که می‌خواهیم بیشتر بدانیم، تصریح کرد: کتاب، فرصتی برای پاسخگویی به این نیاز است.
حسن‌نژاد ادامه داد: هر کاری که موجب ارتقای فرهنگ مطالعه شود اقدام پسندیده‌ای است و دانستن با ابزار مذهبی، دینی و عرفانی به آرامش روح کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: جشنواره رضوی برای افزایش سطح مطالعه و زمینه‌سازی ارادت بیشتر به امام رضا (ع) اقدامی قابل قدردانی است.
وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان جشنواره رضوی از سال ۹۵ از تعداد ۲۳۸ هزار نفر شرکت‌ کننده به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسیده، گفت: پیام این افزایش آمار این است که فرهنگ مطالعه افزایش یافته و جشنواره جذابیت‌هایی داشته که افراد بیشتری را جذب کرده و بخش عمده این جذابیت به نام مبارک امام رضا (ع) است.
حسن‌نژاد با اشاره به استفاده از فضای مجازی در گسترش جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: این مساله نشان می‌دهد ابزار الکترونیکی می‌تواند فرصتی برای شناخت باشد.

/1899/۹۹۲۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.