پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری هفت محتکر لوازم بهداشتی در مازندران

0

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ  علی عارف نژاد گفت : این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی به بازدید ۲ هزار و ۲۵۳ واحد صنفی در سطح استان توسط گشت های مشترک اداره نظارت براماکن عمومی پلیس و دستگاه های مرتبط اشاره کرد و گفت: در این ارتباط ۱۵۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد.

سرهنگ عارف نژاد توضیح داد: ۵۳۷ هزارو ۹۰۰ عدد انواع دستکش، ۲۰ هزار و ۳۰ عدد ماسک، یک هزار و ۲۴۳ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۵۳ هزار عدد سایر لوازم بهداشتی از محتکران کشف و ضبط شده است.

طبق مصوبه وزارت بهداشت تمامی اقلام بهداشتی و درمانی احتکاری کشف شده ،باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همان منطقه قرار بگیرد تا بین مردم توزیع شود.

سرهنگ عارف نژاد گفت : برای پیشگیری از هرگونه تخلفات صنفی ضمن برگزاری جلسات متعدد با متصدیان واحدهای صنفی ۲۰۸ گشت تلفیقی با همکاری ماموران اداره بهداشت و درمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازدید از واحدهای صنفی در سطح استان مشغول هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: برای تسریع در روند شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا، مرکز درمانی فرماندهی انتظامی استان برای انجام تست تب سنجی و همکاری با کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان در ۵ محور ورودی استان مستقر است.

وزارت بهداشت آمار بیمارانی را که ابتلایشان به کرونا در استان تایید شده تا امروز یکشنبه ۶۲۰ نفر اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.