پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید ۵۰ هزار ماسک با کمک جوانان در مازندران

0

میلاد قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانه جوانان استان مازندران سال گذشته در استان افتتاح شده است، افزود: این سازمان به عنوان پایگاه در زمینه مدیریت و برنامه ریزی امور سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان مازندران در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده است، ادامه داد: جوانان استان نیز برای یاری مردم پای کار آمدند و در زمینه دوخت و توزیع ماسک‌های بهداشتی، البسه مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی و تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده به فعالیت مشغول هستند.

وی ادامه داد: سازمان مردم نهاد در شهر ساری به عنوان کارگاه تولید لباس بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌های استان و ماسک به عنوان یکی از فعال‌ترین سمن‌های استان در این حوزه مشغول به فعالیت است.

قربانی افزود: با توجه به حضور سمن‌های جوانان از شرقی ترین شهر استان تا غربی‌ترین نقطه مازندران، همکاران ما با کمک نهادهای اجرایی و نظارتی به صورت شبانه روز در حوزه فعالیت‌های مقابله با بیماری کرونا ویروس از جمله ضد عفونی کردن معابر، دوخت ماسک و توزیع بین اقشار مختلف در تلاش هستند.

سرپرست خانه جوان مازندران با‬ اشاره‬ به‬ تقدیر‬ استاندار به مناسبت هفته جوان از اعضای مجمع جوانان استان و سازمان‌های مردم نهاد و تشویق جوانان به مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، افزود: برای کمک و همراهی با پویش ملی”در خانه می‌مانیم”، جشنواره فرهنگی هنری، بازی‌های خانوادگی، نقاشی و… برنامه ریزی شده است.

قربانی یادآور شد: از ابتدای شروع کرونا ویروس تاکنون ۵۰ هزار عدد ماسک در استان تولید شده و ۲۰۰ هزار لیتر مایع برای ضدعفونی معابر نیز توزیع شده است.

کد خبر 4895114
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.