پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: جبهه مقاومت قوتی‌تر و استکبار ضعیف‌تر شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نوشهر افزود: شکست دشمنان در عراق و سوریه و گرفتار شدن عربستان در یمن و همچنین قدرت روزافزون حزب‌الله لبنان از نشانه‌های این امر است.

وی تأکید کرد: آمریکا با آن‌ همه ادعا در برابر سرنگونی پهپادش به دست ایران نتوانست کاری کند و چند روز قبل نیز جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به‌ شدت ضد ایرانی بود برکنار شد.

امام‌ جمعه نوشهر ادامه داد: عربستان که تا پیش‌ از این چک سفید امضا برای دشمنی با ایران امضا می‌کرد حال به دنبال رهایی از جنگ یمن و نزدیکی به ایران است.

وی گفت: ملت ایران با پیروی از راه امام حسین ‌(ع) زیر بار ظلم نمی‌رود و از مظلومان حمایت می‌کند.

مشایخ افزود: حضور مقتدی صدر، از رهبران شیعه عراق، در آیین عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب، حاکی از نزدیکی دو ملت ایران و عراق و خنثی شدن نقشه بدخواهان است.

وی یادآور شد: سخنان سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان در حمایت قاطع از رهبر معظم انقلاب، بار دیگر اهمیت نقش جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه را نشان داد.

امام‌جمعه نوشهر اظهار داشت: سیدحسن نصرالله در سخنان خود تأکید کرد که بی‌طرف معنا ندارد و یا باید در جبهه حق باشیم یا در جبهه باطل و تبعیت خود را از ولی‌فقیه زمان اعلام کرد.

۷۵۱۷/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.