پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌های بابل ممنوع شد/کشف ۱۴۰ هزار ماسک در یک منزل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری رئیس‌کل دادگستری مازندران، شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در مازندران تشکیل شد.

وی افزود: درباره ورود به دادگستری، از پذیرش افراد غیرمسئول و کسانی که سمتی ندارند معذور هستیم و تنها افرادی که ابلاغیه دارند یا ذی‌سمت هستند باید وارد دادگستری شوند.

دادستان بابل با اشاره به اینکه اگر قرنطینه زودتر انجام می‌شد خسارت کمتری را شاهد بودیم، تصریح کرد: از دولت به سبب تصمیم دیرهنگام در خصوص ورودی شهرها نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی انتقاد داریم.

ملاکریمی با بیان اینکه اگر تعامل و تفکر بسیجی نبود بابل همچنان در وضعیت قرمز قرار داشت، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به‌موقع به دور از فضاهای سیاسی در کنار دستگاه قضایی، نقش مهمی در مبارزه با فساد دارند.

این مسؤول یادآور شد: گرچه برخی بازاریان از جدیت ما نسبت به بسته شدن بازار ناراحت بودند اما این کار به نفع سلامت آنها بود همین جدیت سبب شد که الان در وضعیت بهتری نسبت به قبل باشیم.

وی احقاق حقوق عامه را وظیفه دستگاه قضا برشمرد و ادامه داد: تلاش ما رسیدگی به داد شهروندی است که در حقش ظلم شده و هیچ پناهگاهی ندارد.

این مسؤول از کشف و ضبط بیش از ۱۴۰هزار ماسک در یک منزل مسکونی خبر داد و افزود: برای کشفیات کالای بهداشتی که احتکار و بدون مجوز بودند، دستور توزیع با اولویت بیمارستان‌ها را صادر کردیم.

دادستان بابل گفت: گرچه فعالیت قهوه‌خانه‌ها مشکلی ندارد اما استعمال قلیان جرم است و حتی بعد از کرونا هم اجازه نمی‌دهم قلیان در قهوه‌خانه‌های بابل استعمال شود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد جزو سیاست‌ قوه‌ قضاییه و منویات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: انحصار در واردات و صادرات فساد است.

ملاکریمی حمایت از سرمایه‌گذار را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: با تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تصرف حریم انهار برخورد می‌کنیم.

 /86040/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.