پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آسفالت ۱۰۰ کوچه خاکی در جویبار

0

محمد فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه در سال گذشته طرح‌هایی بوده که می‌بایست هر چه زودتر به اتمام می‌رسید، اظهار کرد: آسفالت کوچه‌ها، بلوار و روشنایی خیابان بحر خزرو میدان آزادگان از جمله طرح‌هایی بوده است که در سال ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه مقداری از زمانبندی برنامه‌ها و بهره برداری طرح‌های نیمه تمام فاصله داشتیم، افزود: خوشبختانه بعد از انتصاب شهردار جدید، روند کارها سرعت بیشتری گرفته است.

رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به اینکه آسفالت ۳۰ کوچه خاکی با مشارکت مردم در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ به بهره برداری رسید، تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ کوچه خاکی آسفالت خواهد شد.

فقیه بیان کرد: خیابان‌های فرعی بسیار مهمی در شهر داریم که بازسازی آنان، برطرف شدن مشکلات شهری و همچنین یک راه ارتباطی مناسب را در جویبار به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق مردم خواهیم بود، افزود: ساخت میدان شهید ذبیحی، اصلاح طرح هندسی برخی میادین، احداث جداول برای دفع آب‌های سطحی و تکمیل و افتتاح شماره ۲ آتش نشانی از برنامه‌های آتی شهرداری در سال جاری است.

فقیه اعتبار اجرایی را ۲۷ میلیارد تومان و عمرانی شهرداری در سال جاری را ۳۲ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: بودجه امسال شهرداری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در بحث عمرانی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از معضلات پارک جنگلی سیاهرود، نداشتن راه ارتباطی مناسب است که پیگیر این موضوع هستیم و با برطرف شدن آن، اجرای فاز نخست آن هر چه سریع‌تر آغازخواهد شد.

کد خبر 4911149
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.