پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کار پدیده برای کسب سهمیه آسیایی سخت تر شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، “یحیی گل محمدی” پس از شکست یک بر صفر تیمش پدیده شهرخودرو برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در قائم شهر اظهار داشت: تیم پدیده هم در نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی ارائه کرد و در مجموعه بچه بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز برابر نساجی حساب ویژه ای باز کرده بودیم، با توجه به موقعیت تیم‌های بالای جدول کسب ۳ امتیاز واقعاً برای تیم پدیده مهم بوده که متأسفانه رقم نخورد.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو مشهد، با بیان اینکه بازی در طول ۹۰ دقیقه یک طرفه و در اختیار پدیده بوده و می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اظهارکرد: متأسفانه با یک شوت که در آغاز نیمه دوم بوده غافلگیر شدیم و این تنها شوت و موقعیت خطرناکی بوده که نساجی در این بازی برابر ما داشت.

گل محمدی، افزود: امروز متأسفانه عدالت فوتبال به نفع ما رعایت نشد و در روزی که حق تیم ما باخت نبود، ۳ امتیاز مهمی را از دست دادیم.

جو وطنی سنگین است

وی، همچنین در خصوص تماشاگران نساجی نیز گفت: استادیوم وطنی قائم شهر کوچک است وتیم نساجی هواداران پرشوری دارد کار تیم‌ها را سخت می‌کند.

وی افزود: هر چند ما با چنین جوی در مشهد نیز مواجه هستیم و زیاد تحت تأثیر تماشاچیان نبودیم.

محکوم به پیروزی برابر سپاهان و استقلال هستیم

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو مشهد، با بیان اینکه کار تیمش برای کسب سهمیه آسیایی سخت‌تر از گذشته شده است، گفت: در چهار بازی باقیمانده و به خصوص استقلال و سپاهان که بالاتر از پدیده هستند، محکوم به پیروزی و امیدواری به کسب سهمیه هستیم.

تیم پدیده شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه برابر میزبان خود نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر باخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.