پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراد محمدی: رفتارهای غیر ورزشی از سوی مسئولان آرش زین بابل به من تحمیل شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، تیم پر ستاره و تازه تشکیل شده آرش زین بابل که از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد بود، به ناگاه سرمربی خود را وداع کرده دید و از همان ابتدا مشخص بود که مشکلات درونی، مراد محمدی همیشه صبور و ساکت را به تنگ آورده و آشفته کرده است.

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری از جابجایی بی موقع آن هم پس از قطعیت صعود به دور نهایی انتقاد کرد و اظهار داشت: همه مطالبه بنده از کشتی که جوانی و زندگی ام‌ را معطوف به آن کرده ام، عزتمندی و آبروداری است و وقتی فهمیدم که ممکن است شأن خود را از دست بدهم از تیم آرش زین بابل جدا شدم چون نمی‌توانستم با خودم کنار بیایم که با بی معرفتی جایم را بگیرند.

وی افزود: در کلاس کشتی هر چه از فن و بند نیاموخته باشم، این را فرا گرفتم که مردانه و نه رندانه در پی حق خود باشم و به بیش از آن فکر نکرده و نمی‌کنم اما موضوعاتی در تیم آرش زین بابل رخ داده که بدون جزئیات و مختصر می‌گویم و گلایه ای از کسی ندارم بجز خودم که قربانی اعتماد بی حاصل و نابجا برخی افراد شدم.

محمدی گفت: قبل از مسابقات جهانی با حسن آقاجانی به توافق رسیدیم تا با تیمی قدرتمند وارد لیگ برتر بشویم و همان وقت بود که با اصرار خودم غلامرضا محمدی را به عنوان مدیرفنی به تیم آوردم و حتی اطرافیان تیم که به روحیات وی آشنایی داشتند مرا نهی کردند اما علت اصلی این اقدام بنده، شکست بیمه رازی در جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در سال پیش و حذف سرمربیگری ایشان بود.

وی ادامه داد: همان وقت خودم تیم‌ را بسته و به غلامرضا محمدی گفتم که خودشان متوجه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان باشند و تیم را برای لیگ می‌بندم اما در خلال مسابقات جهانی که خوشبختانه نتیجه خوبی رقم خورد، رفتارهایی را دیدم که در حد و اندازه من نبود اما بنده سکوت کردم تا خدای ناکرده تیم دچار مشکل نشود و هر چه بود فراموش کردم تا وقتی که لیگ از راه رسید و با شروع لیگ کار را با قدرت آغاز کردیم.

محمدی گفت: برخی برای از میان برداشتن بنده با توافق یک رسانه مکتوب شروع به حاشیه‌سازی کردند که البته با واکنش سریع و صریح بنده و طرح دعوی بر علیه آن رسانه در محاکم قضایی روبرو شد که به وقت خودش رسیدگی شده و جامعه کشتی پاسخ دادگاه به شکایت بنده از اتهامات ناروایی که نسبت داده شده را در می یابند.

سرمربی سابق تیم آرش زین بابل خاطرنشان کرد: تیم آرش زین بابل در بهشهر و در نبود هشت شتی گیر شاخص به تیم پتروشیمی بهشهر باخت و طبق معمول همه تیم‌های دنیا که صرفا برنده نیستند، دچار شکست شد و در آنجا متوجه شدم که غلامرضا محمدی لطف کرده و به مالک تیم گفت که در ارنج تیم دخالتی نداشتند در حالی‌که تیم‌ را با مشاوره وی برای دیدار با پتروشیمی بهشهر راهی میدان کردیم اما مالک تیم به حرف‌های غلامرضا محمدی گوش کردند و دقیقا همان دخالت‌هایی را داشتند که هنگام صحبت‌های اولیه با وی می‌گفتند که انجام نمی دهند و کاملا طرف مدیر فنی تیم را گرفتند که خودم آورده بودم.

وی در ادامه افزود: بنده از روی دوستی و به واسطه اینکه در آن برهه احساس کردم که غلامرضا محمدی بدون تیم مانده و این برای او که هر سال مربیگری در لیگ داشته بد بوده، دعوت به تیم کردم اما حالا خودم از تیم آرش زین کنار رفتم و او عهده دار مسائل فنی شد.

محمدی بیان داشت: فکر می‌کنم همه کشتی دوستان به خوبی با وجنات دیگران و روحیه بنده و هر شخص دیگری در عرصه ورزش کشتی آشنا هستند و خیلی خوب موضوعات را رصد می‌کنند اما بنده مزد اعتمادم را خوب گرفتم و اگر در آرش زین می‌ماندم با تصوراتی که اهالی کشتی از بنده داشتند در تضاد بود.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.