پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر کشتی آزاد؛ بابلی‌ها پیروز دربی مازندران شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دو تیم آرش زین بابل و ستارگان ساری در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور  عصر امروز در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این بابلی‌ها بودند که با نتیجه 8 بر2 از سد میزبان خود گذشتند.

اگر چه تیم ستارگان ساری برای پیروزی بر آرش زین بابل کشتی را خوب شروع کرد و پس از باخت غافلگیرکننده حمید خلیلی توسط رضا علیجان زاده، با بردهای عالی مهران شیخی و فرزاد عموزاد بر ایمان صادقی و دیوید خینچیگاشویلی ستاره نامدار گرجستانی از بابلی‌ها 2 بر 1 پیش افتاد ولی آرش زین هر هفت مسابقه بعدی را با سوسلان رامونوف و ماگمد رسول گارماگمدوف، امید حسین تبار، کامران قاسم پور، اسماعیل نجاتیان، رضا یزدانی و کمیل قاسمی به پیروزی رسید تا بابلی‌ها این هفته نیز به پیروزی ارزشمندی دست یابند.

حضور رضا یزدانی و کمیل قاسمی دو کشتی گیر خوب و سرشناس جویباری توجه همه را به خود جلب کرد و تماشاگران حاضر در سالن کشتی‌های بسیار خوبی تماشا کردند.

با پیروزی در این مسابقه تکلیف تیم‌ها تا حدود زیادی روشن شده است و حالا دیگر طرفداران آرش زین بابل به فینال مسابقات و چگونگی حضور رقیبان خود فکر می‌کنند که چگونه در فینال لیگ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در آن سوی میدان تیم ستارگان ساری که در گروه سختی حضور دارد با تلاش بسیار زیادی برای حضور در مراحل بالاتر تلاش می‌کند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.