پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| وزارت ورزش نسبت به اختصاص منابع مالی خاص برای باشگاه‌های ورزشی اقدام کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سعید نجاریان امروز در مجمع عمومی عادی هیئت فوتبال مازندران در تالار شهاب ساری با اشاره به اینکه شور و نشاطی که ورزش فوتبال و تیم‌های ورزشی ایجاد می‌کنند در سایر تیم‌های ورزشی وجود ندارد اظهار داشت: اهمیت فعالیت هیئت فوتبال در مازندران مشخص است و باید حمایت بیشتری به تیم‌های فوتبالی شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در استان از حیثیت و آبروی خود برای اعتلای ورزش گام برداشتند، افزود: ورزش محل درآمدزایی و سوداگری برخی ناواردها در ورزش نیست.

رئیس هیئت فوتبال مرکز مازندران با اشاره به واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، تصریح کرد: هیئت‌هایی که سنخیتی با سالن ورزشی مورد نظر ندارند باید به اهلیت آن سپرده شود.

وی با بیان اینکه برخی مدارس فوتبال در مازندران بی جهت برای سودجویی ایجاد شده است و هیچ نظارتی از سوی ورزش و جوانان و هیئت‌های فوتبال شهرستانها نسبت به تاسیس این مدارس وجود ندارد، افزود: هیچ راهکار قانونی برای جلوگیری از فعالیت مدارس فوتبال در استانها از سوی هیئت‌های فوتبال مناطق وجود ندارد.

نجاریان با طرح این موضوع که متولی تشکیل مدارس فوتبال به باشگاه‌های ورزشی واگذار شود، گفت: باشگاه‌های ورزشی امروزه با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده و منابع مالی مورد نظری برای این باشگاهها نداریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی شهرستانها از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنند، افزود: مسئولان ورزشی از حیث معنوی به تیم‌های ورزشی حمایت کنند.

محمد حسن محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری نیز با انتقاد از عدم حضور رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع در مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران، گفت: مازندران دارای استعدادهای بکر ورزشی و فوتبالی بوده ولی جای بسی تاسف دارد که رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه باشد.

وی با بیان اینکه بنده بیش از 25 سال سابقه باشگاه‌داری دارم ولی دستگاه ورزش استان هیچگاه خبری از تیم‌های تعطیل شده در رشته‌های ورزشی نمی‌دهد، افزود: بیشتر موفقیت‌های باشگاه و ورزشکاران مدال‌آوران بیشتر به نام اداره کل ورزش و جوانان ثبت می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.