پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زباله بزرگترین خیانت مسئولان شهر ساری در حق چهاردانگه است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، معین رضایی کلانتری در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با اعضای شورای بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در محل شهرداری کیاسر اظهار داشت:بحث زباله که واقعا بزرگترین خیانت مسئولان شهر ساری در حق چهاردانگه است.

وی افزود: پیشرفت پروژه زباله سوز و بهسازی محل دپوی زباله تا به اینجا که اصلاً مورد رضایت ما نمی باشد را مدیون جوانان منطقه و کیاسر هستیم که در این مسیر بسیار آسیب دیدند و شاید کرسی های زیادی را در راه مبارزه با مافیای زباله از دست دادند و نه هیچ مسئول امر
و تنها استاندار جدید مازندارن هستند که به داد این جوانان رسیدند و چراغ حمایت از انان را روشن کردند و دستور پیگیری موضوع را به جد دادند

سخنگوی شورای شهر کیاسر گفت:مدیریت شهری ساری می تواند بگوید ماهانه چه مقدار از این طلای کثیف به جیب مافیای زباله و هسته مرکزی پروژه های عمرانی او می رود؟

عضو شورا شهر کیاسر در ادامه با انتقاد از عملکرد ادارات منطقه و شهر کیاسر،گفت:عموم ادارات ما نمایندگی هستند
ما از عملکرد این اداردت ناراضی هستیم و این عملکرد ضعیف تنها ماه عسل خوش خدمتی بعضی از مدیران نالایق در ستاد انتخاباتی اقایان در شهرستان ساری است که این روند باید اصلاح شود.

کلانتری افزود:مشکل اصلی ما مهاجرت اهالی است.موضوع شهرک صنعتی چند سال بلااستفاده است و برخی از واحدها تسهیلات گرفتند و حتی یک ماه هم کار نکردند.بیکاری در چهاردانگه بی داد می کند.

وی بیان کرد:با راه اندازی بخشی از این شهرک صنعتی می توان به اشتغال چشمگیر جوانان امیدوار بود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.