پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رتبه اول مازندران ازنظر تعداد اعضای خانه مطبوعات در کشور

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی ظهر چهارشنبه در نشست نمایندگان و رابطان خانه مطبوعات استان مازندران با بیان اینکه مازندران، رتبه اول تعداد اعضای خانه مطبوعات در کشور دارد اظهار داشت: شهرستان‌هایی که بالای ۲۰ عضو داشته باشند، نماینده خانه مطبوعات در آن شهرستان از «رابط» تبدیل به «نماینده» می‌شوند و درصدد هستیم شهر به شهر ضمن اهدای احکام به نمایندگان خانه مطبوعات، نشستی با خبرنگاران داشته و از نزدیک مشکلات این خبرنگاران را بررسی کنیم.

وی افزود: همچنین به صورت ماهانه عملکرد نمایندگان خانه مطبوعات در شهرهای استان رصد می‌شود زیرا خانه مطبوعات از نظر وزارت ارشاد، تنها تشکل قابل تایید است و تاکنون ۱۶ مورد از وظایف اداره ارشاد به خانه مطبوعات محول شد و یکی از این ۱۶ مورد، معرفی خبرنگاران در نشست‌های خبری است و این مسئله باعث می‌شود بین خبرنگار بودن و نبودن فرد تفکیک قائل شویم.

یوسفی ادامه داد: برگزاری «دوره‌های آموزشی روزنامه‌نگاری» از مقدمه دریافت کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و از وظایف خانه مطبوعات است و ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی تحت نظارت خانه مطبوعات خواهد بود.

وی در مورد ساماندهی کانال‌های تلگرامی تصریح کرد: از استاندار مازندران تقاضا داریم، جلسه‌ای برای این موضوع برگزار شود و انتظار داریم دادستانی و فرمانداران به صورت قانونی با تخلفات آنان برخورد کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.