پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: مازندران از "تفرقه، فردگرایی و شهرگرایی" رنج می‌برد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در جلسه شورای راهبردی بنیاد توسعه مازندران با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و اسلامی استاندار مازندران محورها، اولویت‌ها و سیاست‌های مهم بنیاد توسعه مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استاندار ما انگیزه بسیار خوبی دارد و مطمئن هستم با این روحیه و انگیزه کار به سرانجام خوبی خواهد رسید.

وی مهم‌ترین مشکل مازندران را تفرقه، فردگرایی و شهرگرایی دانست و افزود: جزیره‌ای فکر کردن بلای مازندران است.

امام جمعه مرکز استان تاکید کرد: استاندار باید با اختیار تمام مسائل توسعه ای استان را دنبال کند و محورها و مسائل مطرح شده در اساسنامه بنیاد توسعه مازندران عملیاتی شود.

طبرسی بر ضرورت اصلاحات اداری برای مشکل گشایی و خدمت بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: همه وظیفه داریم دست مردم را بگیریم و مشکلات آنان را برطرف کنیم.

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز خواستار اهتمام انقلابی و جهادی برای نقش آفرینی بنیاد توسعه استان در فرآیند توسعه پایدار استان شد و افزود: توسعه یافتگی مازندران با تلفیق ظرفیت‌های خصوصی و دولت امکان‌پذیر است و اعتمادسازی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها یک اصل مهم و راهبردی است.

وی افزود: فرمان توسعه مازندران باید در بنیاد توسعه استان صادر شود و با فعالیت بنیاد توسعه، مازندران در بستر مطمئن رشد و توسعه قرار می‌گیرد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.