پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احزاب و گروه‌های سیاسی همدیگر را تخریب نکنند/ لزوم وحدت درونی

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مرعشی عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در ساری با بیان اینکه باید به وظایف دینی و الهی خود در این مقطع از تاریخ عمل کنیم اظهار داشت: شرایط ایران از مسیر عادی سازی روابط ایران با جهان به دلیل شیطنت ها و بدعهدی آمریکایی ها و ترامپ، فاصله گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با فشارها و سختی های فراوانی مواجه هستند افزود: این فشارها یک دلزدگی و خستگی سیاسی در مردم ایجاد کرده است زیرا دولتمردان  نتوانسته اند واقعیت ها و مشکلات را بیان و رفع کنند.

مرعشی با عنوان اینکه با مردمی صبور، سنگین و باوقار روبرو هستیم تصریح کرد: پیش بینی دشمنان این بود که با فشارهای ناشی از تحریم که غرض ورزانه و با بغض اعمال می شود، مردم از پای درآیند ولی آنان تا کنون با وقار و هوشمندی مشکلات را سپری کرده اند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه مردم باید همواره در صحنه بمانند تا مسیر کشور به مسیر تعالی و توسعه برگردد، افزود: امروزه انجام کار سیاسی نسبت به کارهای دیگر بسیار سخت است و یکی از لوازم عبور از شرایط فعلی، وحدت اصلاحات و اصلاح طلبان است و این مسئله نیازمند گذشت از سوی همه آنانی است که خود را اصلاح طلب می دانند.

وی گفت: نباید وحدت درونی اصلاح طلبان مخدوش شود، هرگونه مسئله ای که به اختلافات دامن زند، راهگشا نیست.

سخنگوی حزب کارگزاران با اظهار اینکه کشور با ضعف ما نفعی نمی برد ادامه داد: متاسفانه جریانات سیاسی، احزاب و گروه ها به جای تایید یکدیگر و همراهی، از موضع نقد غیرسازنده بیرون می آیند و همدیگر را تخریب می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.