پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشتازی شطرنج بازان ایران و روس در مسابقات بین المللی «قائم کاپ»

0

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دور چهارم رقابت‌های بین المللی شطرنج قائم کاپ که دوشنبه شب در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائم‌شهر برگزار شد، “پاول پونکراتف” از روسیه به همراه ” احسان قائم مقامی” و ” آرین غلامی” هرکدام با کسب ۳.۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول استادان برگزار قرار گرفتند.

در جدول گروه ” ب ” آروین عادلی” از اردبیل، ” علیرضا مقدم” از تهران و “محمدمتین شمس” از مازندران با ۴ امتیاز در صدر ایستادند.

همچنین در جدول گروه (س) نوجوانان، ٩ بازیکن از جمله “امیرعلی حسین زاده، محمدعلی کاظمی از مازندران، محمدحسین حسامی و محمدمهدی درپا ” از گلستان با ۴ امتیاز به طورمشترک صدرنشین شدند.

دور پنجم این مسابقات صبح و دور ششم عصر سه شنبه برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی قائم کاپ، گرامی‌داشت سرداران، امیران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با حضور حدود ۳۵۰ شطرنج باز از ۱۴ کشور ارمنستان, افغانستان, آذربایجان, لبنان, پرتغال, سوریه, اتریش, چین, گرجستان, عراق, مالزی, نپال, روسیه و ایران از روز ۳۱ فروردین ماه در شهرستان قائمشهر استان مازندران آغاز شده است.

این مسابقات در سه جدول استادان, نوجوانان زیر ۱۴ سال و ریتینگ زیر ۲۱۰۰ در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار می‌شود وتا روز جمعه ششم اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.