پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، آیین رونمایی از اِلمان حسین توکلی قهرمان ارزنده وزنه‌برداری دنیا در ابتدای بلوار شهیدان محمدزاده شهر محمودآباد برگزار شد. 

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در سال منتهی به المپیک قرار داریم، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب اختلال در اجرای برنامه‌های مدون ورزش و جوانان برای حضور مقتدرانه و هدفمند ورزشکاران استان در رویداد المپیک شده است.

وی افزود: ما در بعد فرهنگی با توجه به خلاء‌هایی که به لحاظ محدودیت‌های کرونایی وجود داشت سعی کردیم در برنامه‌ریزی و اجرا تلاش و تکاپوی بیشتری داشته باشیم و حمایت‌های معنوی از اسطوره‌های ورزشی نیز در قالب همین طرح‌های امیدافزا برای ورزشکاران تعریف می‌شود.

 

وی با اشاره به رونمایی از تندیس پهلوان حسین توکلی در محمودآباد گفت: آمادگی اجرای چنین برنامه‌های مشابهی را در سراسر مازندران داریم و از آنجا که مازندران مهد ورزشکاران و پهلوانان محسوب می‌شود با تمام ظرفیت‌ها برای ادامه این برنامه فرهنگ‌ساز برنامه‌ریزی خواهیم کرد. 

ییلاقی اشرفی پهلوان حسین توکلی را طلسم شکن در المپیک معرفی کرد و خاطرنشان کرد: پشتوانه همه امور ما افتخاراتی است که توکلی‌ها برای مازندران و ایران به ارمغان آوردند و امیدواریم با همت و تلاش ورزشکاران ایران در المپیک آینده، شاهد طلسم شکن بسیاری از رشته‌های ورزشی باشیم.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور امام جمعه و فرماندار محمودآباد، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و جمعی از قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.