پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندارمازندران مسوول روابط عمومی استانداری را منصوب کرد

0

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،در این حکم امده است:  بنا بر تجربیات ارزنده و تخصصی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات، دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری مازندران منصوب می شوید.
در چارت سازمانی جدید وزارت کشور که از سال گذشته به استانداری سراسر کشور ابلاغ شد، روابط عمومی که پیش از این اداره کل مستقل در زیرمجموعه حوزه استاندار محسوب می شد، به یکی از معاونت های این اداره کل تنزل یافت که پیش بینی می شود با پیگیری استانداری ها به خصوص استانداری مازندران بار دیگر بزودی چارت قبلی اداره کل به روابط عمومی باز گردد
عباس مهدوی ورکی که دارای سابقه فعالیت در روزنامه و نشریات محلی و کشوری را نیز در کارنامه اش دارد، پیش از این مسوولیت روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را نیز تجربه کرد.
احمد حسین زادگان که اوایل آذرماه سال ۹۷ از سوی هیات دولت به عنوان استانداری مازندران انتخاب شد تاکنون چندین تغییر را در مدیریت ادارات کل استانداری مازندران از جمله روابط عمومی انجام داده است.
پیش از این در زمان استاندار سابق که به سمت وزیر راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید ارتقاء یافت، احمد مظفری مسوولیت روابط عمومی استانداری مازندران را به مدت پنج سال بر عهده داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.