پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

4 شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا معنادار هم بیماران مبتلا و همچنین بستری در استان مازندران شد و برخی از شهرها در وضعیت قرمز و برخی از شهرها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

این روزها مجددا آمار ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافته و باید بیش‌تر از قبل مراقب باشیم و از سویی موضوعی که بر مشکلات افزوده این بوده برخی که در قرنطینه ماندند و مسائل بهداشتی را به‌صورت جدی رعایت کرده و صبرشان تمام شده و به‌نوعی نگرانی‌شان بیشتر شده است.

درحالی روزهای پر از نگرانی را در استان مازندران پشت سر می‌گذاریم که برخی هنوز مسائل و مشکلات را جدی نگرفتند و به توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه نمی‌کنند.

*آمار ابتلا به کرونا سه رقمی شد

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مازندران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در  همین مدت تعداد ۹۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

*تعداد بیماران کرونایی بستری درحال نزدیک شدن به 400 نفر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۳۸۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

*4شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی

این مسؤول با اعلام اینکه شهرهای آمل، بهشهر، نوشهر و فریدونکنار دارای وضعیت قرمز هستند، تصریح کرد: با مشارکت مردم در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک کرونا را می‌توانیم مهار کنیم.

موسوی بیان کرد: به مردم توصیه اکید می‌شود، حتما فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کرده  و هنگام خروج از منزل ماسک بزنند و در صورت مشاهده علائمی همچون تب، لرز، سرماخوردگی قرنطینه خانگی را انجام دهند.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.