پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرور ۲۷ ساله مازندرانی بامداد امروز دستگیر شد

فرمانده انتظامی آمل گفت: شرور ۲۷ ساله مازندرانی به نام (م.ن) با سابقه شرارت و جرایمی در سطح کشور بامداد امروز در دام قانون افتاد.

0

 

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،مأموران نیروی انتظامی این شهرستان بامداد امروز توانستند در اقدامی غافل‌گیرانه شرور ۲۷ ساله مازندرانی با داشتن پرونده در برخی شهرهای کشور را دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی آمل صبح امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: شرور معروف به نام (م.ن) ۲۷ ساله از یکی از شهرهای هم‌جوار آمل که سابقه قضایی در برخی از شهرهای کشور را دارد ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد امروز دستگیر شد.

 

 ولی‌الله گنجیان‌مقدم افزود: این شرور برای نخستین‌بار در سال ۱۳۸۳ اقدام به چاقوکشی کرده و در ۳۱ فروردین ۸۴ دستگیر و روانه زندان شد.

 

وی با اشاره به اینکه برابر اسناد و سوابق (م.ن) برای چهل و چهارمین بار از سال ۸۳ تاکنون دستگیر شده است، تصریح کرد: دستگاه قضا در هر دستگیری این شرور با قاطعیت و به خوبی وارد عمل شده و این فرد نیز همه حبس‌های خود را تحمل کرده است.

 

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه شرارت، چاقوکشی، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و شکاری، تیراندازی، زورگیری و یک فقره سرقت در پرونده شرور مازندرانی مشاهده می‌شود، یادآور شد: این شرور پرونده‌هایی هم در استان البرز و شهرستان کرج دارد و در امر شرارت چهره کشوری است.

 

گنجیان‌مقدم با تشریح چگونگی عملیات دستگیری این فرد گفت: نامبرده ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد امروز با رصد اطلاعاتی عوامل انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از دستگیری هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته تاکنون سه اراذل و اوباش در شهرستان آمل با اصابت گلوله زمین‌گیر شده‌اند، بیان کرد: شرور (م.ن) بعد از دو ماه متواری بودن روز گذشته وارد شهرستان آمل شده و با رصد اطلاعاتی به منزل یکی از دوستان خود در رضوان ۲۲ رفته است. البته در این عملیات به همراه این شرور یک مرد و یک زن نیز دستگیر شدند که هیچ یک از آنها مسلح نبودند.

 

گنجیان‌مقدم با اعلام اینکه شهرستان آمل جایی برای قدرت‌نمایی و عرض‌اندام اراذل اوباش نیست، ادامه داد: بهتر است افراد متواری هرچه زودتر خود را معرفی کنند، زیرا در هر سوراخ موشی مخفی باشند از چشم نیروی انتظامی به دور نیستند.

 

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به درج اخبار غیرواقعی از عملیات ماموران انتظامی در یکی از پایگاه‌های خبری محلی اظهار کرد: در مقابل درج اخبار غیرواقعی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود زیرا نباید اصحاب رسانه دست به بیان ناامن بودن شهرستان و تشویش اذهان عمومی بزنند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در فضای مجازی نیز اقدام به انتشار فیلم‌هایی مبنی بر بزرگ‌نمایی خود می‌زنند، گفت: این افراد بیشتر دچار کمبود شخصیتی بوده و هدف خاصی از انتشار این فیلم‌ها ندارند./فارس

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.