پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

2 شهر مازندران قرمز و 4 شهر در وضعیت نارنجی کرونایی/ تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرهای مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حامد روحانی‌زاده با اشاره به وضعیت نامناسب تعدادی از شهرهای استان، اظهار کرد: دو شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و در سایر شهرهای استان شاهد افزایش بیماران هستیم.

*تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرهای مازندران 

وی با اشاره به اینکه  با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد، افزود: با تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرستان‌ها ، با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

*افزایش معنادار تعداد بیماران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان‌های کشور از جمله استان مازندران در چند روز گذشته آمار بیماران مراجعه‌کننده به بخش های سرپایی و بستری استان به‌صورت معناداری افزایش پیدا کرده است.

روحانی‌زاده با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراعات بهداشت فردی را به همه مردم استان توصیه می‌کنیم، افزود: امیدوارم مردم  با بکار بستن همه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرهیز از مسافرت های غیر ضرور و عدم برگزاری مراسمات و تجمعاتی که تعداد زیادی از افراد کنار هم قرار می گیرند در قطع زنجیره بیماری و همه گیری بیماری کمک کنند.

*وضعیت نامناسب شهرهای مازندران

وی با اعلام اینکه هم اکنون تعدادی از شهرهای استان وضعیت نامناسبی دارند، گفت: دو تا از شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در شهرهای دیگر نیز تعداد بیماران در حال افزایش است.

*تاکید بر رعایت نکات بهداشتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور افراد در اجتماعات بدون ماسک و محافظت‌های فردی، افزود: در تمامی شهرستان‌ها تشدید مراقبت های بهداشتی از سوی مراقبان و مسؤولان بهداشت انجام خواهد شد و با متخلفان مربوطه در اصناف مختلف که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.