پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

12 هزار خانوار مازنی مشمول اجرای طرح ملی خادم شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مجتبی اکبری امروز در سومین جلسه چهارمین دوره مجمع استانی جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک سازمان اجتماعی بزرگ بوده که سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی مهم‌ترین مولفه در موفقیت و پویایی سازمان‌های اجتماعی است که خوشبختانه جمعیت هلال احمر از این حیث بسیار غنی است.

وی ترویج صلح، نوع‌دوستی و صیانت از کرامت انسانی را از مهم‌ترین راهبردهای جمعیت هلال احمر دانست و با اشاره به برنامه‌ریزی متنوع در حوزه‌های مختلف هلال احمراستان برای توسعه خدمت‌رسانی به مردم افزود: اجرای موفق طرح امداد و نجات نوروزی، حضور موثر در طرح امداد و نجات ساحلی که کاهش چشمگیر تعداد غریق در نوار ساحلی استان را درپی داشت.

اکبری گفت: حضور موثر و پررنگ در فرآیند امداد و نجات در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان و ارسال آن به مناطق خسارت دیده، اجرای طرح ملی خادم و آموزش 12 هزار خانوار مازندرانی در زمینه آشنایی با حوادث و مخاطرات محیطی، برنامه‌ریزی برای افزایش و ارتقای وضعیت اعتباری و بودجه ای هلال احمراستان، توسعه زیرساخت‌های امدادی استان به ویژه افزایش پایگاه‌های امداد و نجات از مهم‌ترین برنامه‌های هلال احمراستان در سال گذشته بوده است. 

در ادامه این جلسه پس از انتخاب هیئت رئیسه، سعدی محمدی خزانه دار جمعیت هلال احمر استان گزارشی از سرفصل‌ها و ردیف‌های اعتباری این جمعیت ارائه کرد.

مهران رجبی بشلی بازرس هیئت مدیره هلال احمر استان نیز گزارش بازرسی بودجه سال 96 را قرائت کرد و در نهایت پس از بیان دیدگاه‌های شماری از اعضای مجمع، تراز مالی سال 96 به تصویب اعضا رسید.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.