پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۱ معلم سرا در مازندران به ستاد اسکان مسافران تابستانی افزوده شد

۱۱معاون پشتیبانی آموزش وپرورش مازندران گفت: بدلیل کثرت مسافران تابستانی و رفاه بیشتر آنان ۱۱معلم سرا به مجموعه ستاد اسکان آنان افزوده شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: معاون پشتیبانی آموزش وپرورش مازندران گفت: بدلیل کثرت مسافران تابستانی و رفاه بیشتر آنان ۱۱معلم سرا به مجموعه ستاد اسکان آنان افزوده شد.

 

عسگری نیکزاد روز یکشنبه در گفت و گو ایرنا با اشاره به طراحی ۶۱ سوئیت در این معلم سراها از خانه معلم کلاردشت، معلم سرای بهشهر، معلم سرای چهاردانگه در منطقه لنگر، معلم سرای دودانگه در منطقه افراچال، معلم سرای آمل، معلم سرای بابل، معلم سرای محمودآباد، خانه معلم چالوس، ساری یک، لاریجان، معلم سرا بابلسر به عنوان مکان های مذکور نام برد.

معاون آموزش و پرورش مازندران شمار مدارس اختصاص یافته برای اسکان مسافران تابستانی امسال را بیش از ۴۲۰ باب برشمرد و افزود: این تعداد ۱۲درصد کل مدارس استان را تشکیل می دهد.

وی یاد آور شد: مدارس مذکور با در نظر گرفتن کلاس های درجه بندی شده به لحاظ امکانات در اختیار میهمانان قرار خواهند گرفت.

او گفت: در تابستان امسال علاوه بر مدارس و معلم سراهای فوق، اردوگاه ها نیز آماده پذیرش مسافران و گردشگران است.

او توجه به دریافت و میزان تعرفه ها ، نظارت بر کلیه موارد اسکان، نحوه رزرو ، کنترل ورود و خروج مسافران، بهداشت و امنیت اسکان را از مهمترین دغدغه های این اداره کل دانست.

نیکزاد افزود: آموزش پرورش مازندران از ابتدای فصل تابستان تا کنون پذیرای ۱۵۸هزار و ۷۷۵ میهمان فرهنگی و غیر فرهنگی در قالب ۴۲هزارو ۱۴۵خانوار بوده است.

او با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافر آموزش و پرورش مازندران همه ساله در تعطیلات عید نوروز و تابستان پذیرای میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی است، گفت:۳۲۶هزار نفر در قالب ۷۳هزار و ۵۲۰خانوار از نقاط مختلف کشور در تابستان گذشته توسط این اداره کل اسکان یافتند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.