پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

100 کیلومتر از راه‌ روستایی چهاردانگه آسفالت می‌شود

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران گفت: 100 کیلومتر از راه روستای بخش چهاردانگه مازندران آسفالت می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس از اقدام راه و شهرسازی مازندران برای آسفالت 20 کیلومتر از مسیر راه سمنان به مازندران از مسیر کرسام به سمت شهر کیاسر خبر داد.

 

وی تصریح کرد: ضخامت آسفالت در نظر گرفته شده برای این مسیر 6 سانتیمتر است و مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار نیز به این پروژه اختصاص داده شد.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران از دیگر برنامه در دست اجرای برای بهسازی راه در منطقه چهاردانگه مازندران برنامه ریزی برای آسفالت 100 کیلومتر از راه روستایی خبر داد و بیان داشت: طبق برنامه ارائه شده مقرر شد که آسفالت راه روستایی در مناطق چهاردانگه مازندران مشارکتی انجام شود.

 

ولاشی خاطر نشان کرد: در جلسه‌های که با مسئولان راه و شهرسازی در زمینه آسفالت راه روستایی داشتیم مسئولان راه و شهرسازی قول مشارکت 70 درصدی در آسفالت راه روستایی دادند.

 

وی ادامه داد: در شروع طرح اهالی روستای کسوت و کتنا قرارداد مشارکت برای آسفالت راه روستایی را منعقد کردند و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان راه روستایی این دو محور آسفالت شود.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به مشارکتی کردن اجرای آسفالت راه روستایی، اهالی هر روستای که نسبت به آورده خودشان اقدام کنند کار بهسازی راه در اولویت قرار می‌گیرد.

 

این مسئول اضافه کرد: در این طرح اداره راه و شهرسازی مازندران متعهد شد که 100 کیلومتر از راه روستایی بخش چهاردانگه را با مشارکت 70 درصد راه و شهرسازی و 30 درصد اهالی روستاها آسفالت کند.

 

ولاشی در پایان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این بخش بدون اقدامات زیرسازی است و طرف قرارداد راه و شهرسازی استان، کارخانه آُسفالت است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.