پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۰ درصد روستای کوهستانی شرق مازندران گازدار شدند

0

با اتصال خط لوله گاز دامغان به مازندران در تابستان سال ۹۶ گاز رسانی به روستاهای مناطق کوهستانی مازندران در دستور کار قرار گرفت.

مجید حسین زادگان روز پنچ شنبه در ایین گازرسانی به هفت روستای شرق مازندران افزود: برای گازرسانی به روستاهای شرق استان تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه دولت زیرساخت فراهم می کند و کار مهمتر به دستان مردم است؛ یادآور شد: مشکلات اقتصاد باید با نگاه به درون و با توان خودمان حل شود.

استاندار مازندران گفت: باید روستاها تبدیل به کارگاه تولیدات مختلف متناسب با ظرفیت استان و شهرستان شود و کارآفرینی ایجاد شود.

حسین زادگان افزود: اشتغال و بیکاری با کار دولتی حل نمی شود و دولت باید بسترها را با تسهیلات کم بهره و رفع موانع تولید فراهم کند.

این مسوول با اعلام اینکه هزارجریب دارای مردمی سختکوش است و تلاش داریم تا خدمات به تناسب ارائه شود؛ خاطر نشان کرد: باید موانع رفع و به سمت کارآفرینی و تولید رفته و اجازه ندهیم دشمن از رسانه های مختلف وارد شده و با نقشه های مختلف به نظام و انقلاب ضربه بزند.

استاندار مازندران افزود: باید در حوزه اقتصادی متناسب با توسعه، رفاه را به مردم هدیه دهیم و  با همکاری دولت و مردم برای توسعه گام برداریم.

 هفت روستای شرق مازندران امروز پنج شنبه با حصور مسولان استانی و محلی گاز دار شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.