پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ پروژه بزرگ ساری تا پایان سال جاری بهره برداری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی رضایی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدید دکتر نوبخت از پروژه‌های ساری و بررسی، دستورات لازم برای تأمین اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و مالی این پروژه‌ها ارائه و مقرر شد پنج پروژه مهم و عمرانی شهرستان ساری اعم از نیروگاه زباله سوز، تالار و کتابخانه مرکزی، تصفیه خانه فاضلاب شهری، بیمارستان و سالن ورزشی ماهفروجک تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار ساری تصریح کرد: برای سه پروژه تالار مرکزی نیروگاه زباله سوز و سالن ورزشی ماهفروجک دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی معاون رئیس جمهور برای تکمیل و بهره برداری در هفته دولت در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود با پیگیری و نظارت مناسب این سه پروژه قبل از پایان سال ۹۹ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین دو پروژه بیمارستان درمانی و آموزشی ۳۷۰ تخت و خوابی ماهفروجک و تصفیه خانه فاضلاب شهری، کتابخانه مرکزی ساری با تأمین اعتبارات لازم و پیشرفت فیزیکی مناسب در سال ۹۹ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها به ترتیب ۶۴ ،۹۲، ۵۳ درصد است و با اتمام این پروژه‌ها شاهد اشتغال و توسعه در مرکز استان خواهیم بود.

کد خبر 4998411
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.