پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰۰ واحد صنفی متخلف در بابل پلمب شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدمحسن جعفری پیش ازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تا به حال پیشگیری از جرایم سرقت‌های خرد افزایش یافته است، از همدلی و همراهی مردم در بحران کرونا و تعطیلی موقت صنوف و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر کرد و گفت: شهرستان کمترین تنش را در این زمینه داشته است.

وی افزود: در ایام کرونا ۵۰۰ فقره پلمپ صنوف متخلف با همکاری دادستان، فرماندار و بسیجیان به عنوان بازوان این سازمان و اداره صمت انجام شد و با مساعدت و مشارکت و همدلی صنوف همه واحدهای تعطیل شده فک پلمپ شده است.

جعفری در بخشی دیگر از سخنانش به افزایش روبه رشد کلاهبرداری در جامعه اشاره کرد و خواستار هوشیاری شهروندان در این زمینه شد و گفت: بسیاری از جرایم اجتماعی ناشی از سهل انگاری افراد است و می‌توان با افزایش آگاهی و رعایت موارد احتیاط، نصب دوربین‌های مداربسته، رعایت قانون و مقررات صنفی و نصب تجهیزاتی مانند نرده پنجره‌ها آنان را کاست.

وی همچنین در مورد سرقت درب‌های ریموت دار اظهار داشت درب‌های ریموت دار نباید صرف زیبایی صنوف به کار گرفته بلکه باید با امنیت بالا برای واحدهای صنفی نصب شود تا سرقت صورت نپذیرد.

فرمانده انتظامی بابل ضمن تشکر از همدلی و همکاری همکاران نیروی انتظامی از مردم خواستار حفظ حرمت پلیس شد و ادامه داد: همکاران نیروی انتظامی هم باید بدانند برتن کردن این لباس به عنوان یک یونیفرم نیست بلکه احساس مسئولیتی بوده که بر دوش این قشر نهاده شده است.

سرهنگ جعفری همچنین از افزایش ۱۰ درصدی دستگیری مجرمان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 4915744
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.