پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۸۲ واحد مسکن تحویل سیل‌زدگان مازندران شد

0

از این واحدها ۶۲ واحد احداثی و ۴۲۰ واحد مرمت شده سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد است که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده است.

این واحدها صبح امروز پنجشنبه به صورت متمرکز و با حضور دکتر بختیاری در روستای مرزرود بخش رودپی ساری تحویل مددجویان سیل زده تحت پوشش کمیته امداد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این آیین گفت:  برای انجام تعمیرات و احداث واحدهای مسکونی سیلزدگان منطقه تقسیم کار شد و در کنار احداث و تعمیر از طریق ارائه تسهیلات بلند مدت ۲۵ تا ۵۵ میلیون تومانی از سوی بنیاد مسکن جهت احداث ، تقریبا تمام آسیب دیدگان منطقه از نعمت دوباره مسکن برخوردار شدند.

نوروزی افزود: از تعداد واحدهای احداثی در این منطقه همچنین حدود ۳۸ واحد با کمک خیرین و سپاه کربلای مازندران و ۴ واحد از سوی آستان قدس رضوی احداث  شد.

وی گفت: از این تعداد ساخت برخی واحدهای خودمالکی نیز  توسط کمیته امداد صورت گرفت.

نوروزیان در مورد ۴۲۰ واحد تعمیری نیز گفت: عملیات اجرایی مرمت این واحدها در عرض ۳ ماه توسط گروه های جهادی با کمترین هزینه از منابع دولتی به صورت کاملا مردمی و جهادی انجام و واحدها آماده و تحویل شد.

وی تامین و تحویل وسایل کامل زندگی به ۳۵۱ خانوار آسیب دیده از سیل در این منطقه را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در مازندران  عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.