پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۵ مازندرانی در جشن و مهمانی خانوادگی به کرونا مبتلا شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حامد روحانی زاده شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه انعکاس با موضوع بررسی آخرین بیماری کرونا در استان باتاکید بررعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا اظهار داشت: بررسی نشان می‌دهد که برخی از بیماران در جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا شدند.

وی افزود: به عنوان نمونه در یک جشن تولد در استان ۳۲ نفر مبتلا شدند که ۲۳ نفر از این تعداد تست آنان مثبت بوده و در مهمانی خانوادگی دیگری ۱۳ نفر مبتلا شدند.

وی افزود: وقتی پروتکل‌ها را جدی نگیریم بیماری به سرعت گسترش می‌کند زیرا این بیماری ماهیت واگیری دارد و بسیاری از کسانی که تست آنان مثبت هستند از بیماری خود آگاهی ندارد.

روحانی زاده با بیان اینکه در آزمایشگاه‌های دولتی تست کووید ۱۹ انجام می‌شود، یادآور شد: هرزمانی که از سوی وزارت بهداشت مجوز صادر شود، از ظرفیت آزمایشگاه‌های خصوصی برای تست کووید ۱۹ استفاده می‌شود.

تعطیلی دو طرح دریای مازندران

علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه در شهرهایی که وضعیت از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شد، طرح‌های دریای را تعطیل کردیم، گفت: در حال حاضر طرح‌های نوشهر و بهشهر را تعطیل کردیم.

وی با بیان اینکه برای شهرهای زرد تصمیمی گرفته نشد، افزود: دستورالعمل ستاد کرونا مربوط به استخر است اما در استان طبق دستور استاندارد طرح‌های دریای شهرهای دارای وضعیت قرمز، مراکز پذیرایی، فعالیت چهارچرخ و غیره تعطیل شده است.

کد خبر 4967720
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.