پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۱ قطعه از اراضی جنگلی بابلکنار رفع تصرف شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبیین نقش قوه قضائیه در صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی ملی بیان کرد: در ابتدا با رویکرد پیشگیرانه و سپس رویکرد مقابله‌ای نسبت به عملیاتی کردن این اهداف اقدام می‌کنیم.

عالی‌ترین مقام قضائی استان ضمن اشاره به پیگیری‌های دادستان شهرستان بابل در زمینه مقابله با تغییر کاربری اراضی ملی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان مازندران در زمینه گردشگری و همچنین عدم نظارت دقیق بر ساخت و سازهای غیر مجاز، اراضی ملی در معرض تغییر کاربری می‌باشند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به نقش نظارتی و همچنین قدرت اجرایی قوه قضائیه یکی از راه‌های جلوگیری از تضییع بیت المال و حفظ اراضی ملی ورود دادستان‌ها و رؤسای دادگستری به این مسئله و مقابله و برخورد جدی با حفظ موازین قانونی می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه برخورد با زمین خواران و تغییرکاربری‌های غیرمجاز به طور جد در دستور کار دستگاه قضائی استان است اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک در زمینه ساخت و ساز بنا یا دیوارکشی در اراضی ملی و زراعی مراتب را به رؤسا و دادستان حوزه قضائی مربوطه اطلاع دهند.

کد خبر 5015628
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.