پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰ طرح دهه فجر در سوادکوه شمالی بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود

0

سید محمد انصارالحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان هم اکنون در سوادکوه شمالی آماده بهره برداری است و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی سه طرح نیز با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شده است.

وی یکی از طرح های بزرگ تولیدی آماده بهره برداری را کارخانه تولیدی تجهیزات پزشکی سینا با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی بشل اعلام کرد و توضیح داد : این طرح با ۱۰ میلیارد تومان آورد شخصی و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ساخته شده و با افتتاح آن ۲۱ نفر به صورت مستقیم مشغول کار می شوند .

فرماندار سوادکوه شمالی با اعلام این که سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۹۱۳ میلیون تومان هم در این شهرستان آماده بهره برداری است ، گفت : در دهه فجر همچنین ۲ کیلومتر راه روستایی و زیرساز ی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

انصارالحسینی دیگر طرح های آماده بهره برداری در شهرستان سوادکوه شمالی را شامل ۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ، اجرای روشنایی معابر و خیابان ها و افتتاح دفتر راهدارخانه شیرگاه معرفی کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی در پایان از  آغاز کلنگ زنی دیوار حفاطتی در سه نقطه بحرانی سطح شهر شیرگاه خبر داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.