پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲ گل امیدعالیشاه در مقابل گسترش فولاد تبریز + فیلم

در هفته ۲۹ لیگ برتر سه تیم استقلال خوزستان، استقلال تهران و پرسپولیس نزدیک ترین تعقیب کنندگان فتح جام لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

0

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، هفته ی ۲۹ و ما قبل ایانی لیگ برتر فوتبال کشور امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ به صورت همزمان در حالی که حساسیت بسیاری در هفته های پایانی را تجربه می کند پیگیری شد.

 

در این هفته سه تیم استقلال خوزستان، استقلال تهران و پرسپولیس نزدیک ترین تعقیب کنندگان فتح جام لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

 

در هفته ی ۲۹ تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان بازی خود را با برد به پایان رساندند و تیم استقلال تهران در مقابل تراکتورسازی تبریز بازی خود را واگذار کرد.

 

در بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز با نتیجه ی ۳ – ۲ ، به نفع تراکتورسازی به پایان رسید، محسن کریمی از دقیقه ی ۴۶ در ترکیب استقلال قرار گرفت.

 

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش بازیکن چهاردانگه ای این تیم توانست یک پیروزی درخشان را در تبریز به دست آورد.

 

امید عالیشاه، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت بازی درخشانی از خود نشان داد و زننده دو گل از ۴ گل تیمش در مقابل حریف تبریزی خود بود.

 

امید عالیشاه ابتدا در دقیقه ۷۰ بازی در حالی که این تیم ۲ بر یک از گسترش فولاد تبریز جلو بود توانست گل اول خود و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف تبریزی کند.

 

alishah-3alishah-2

 

کاپیتان چهاردانگه ای پرسپولیس در دقیقه ۷۰ بازی روی یک ضربه کرنر که توسط مسلمان ارسال شد در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم تیمش را  درون دروازه گسترش قرار داد. عالیشاه بعد از گلزنی شادی گلش را با بازوبند این تیم به نمایش گذاشت.

 

در دقیقه ی ۸۵ بازی یک سوپرگل از سوی امید عالیشاه نتیجه بازی را به سود پرسپولیسی ها با چهار گل به جریان انداخته است. شوت راه دور این بازیکن از فاصله ۳۲ متری دور از دستان نوشی صوفیانی به تور دروازه رسید.

 

امید عالیشاه با دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند تعداد گل هایش را به عدد ۶ رساند و همچنین این بازیکن چهاردانگه ای با ۹ اس گل بهترین پاسور لیگ برتر هم هست.

 

گل اول امید عالیشاه به گسترش فولاد تبریز ( پرسپولیس ۳ – ۱ گسترش فولاد تبریز )

 

گل دوم امید عالیشاه به گسترش فولاد تبریز ( سوپر گل ) ( پرسپولیس ۴ – ۱ گسترش فولاد تبریز )

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.