پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۳۸۸ شغل با احیای واحدهای تولیدی غیرفعال در مازندران ایجاد شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه رونق تولید با اشاره به احیای ۱۲۵ واحد تولیدی صنعتی راکد در سال قبل در استان گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در چند سال گذشته احیای واحدهایی بوده که به هر دلیلی از چرخه تولید خارج شده ویا راکد بودند.

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران در سال ۹۷ تعداد ۵۲و احد صنعتی راکد، احیا شد و این میزان در سال ۹۸ با افزایش چشمگیری به ۱۲۵ واحد رسیده، از عزم جدی این سازمان و دیگر مسئولین استانی برای حل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: اشتغال ایجاد شده حاصل از احیای واحدهای راکد در سال قبل دو هزار و ۳۸۸ نفر بوده است.

قوانلو در ادامه افزود: تسریع در رسیدگی به مشکلات و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید از طریق برگزاری منظم و پیوسته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان یکی از برنامه‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری است.

قوانلو در پایان با تقدیر و تشکر از یکایک اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: امسال درصدد هستیم علاوه بر افزایش صدور پروانه‌های بهره برداری و سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه صنعت با حفظ اشتغال موجود و عملیاتی کردن حداکثری مصوبات ستاد تسهیل، شاهد برنامه‌های مناسبی در سال جهش تولید در استان مازندران باشیم.

کد خبر 4918740
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.