پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۲ اراذل واوباش در مازندران دستگیر شدند

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر عربده کشی و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهر “آمل” از سوی تعدادی اراذل و اوباش و انتشار کلیپی از این درگیری در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با دریافت این گزارش، مأموران کلانتری ۱۱ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی اولیه و تحقیقات میدانی دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش به علت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در این حادثه به علت وقوع تیراندازی، یکی از طرفین از ناحیه پشت، هدف گلوله ساچمه‌ای سلاح شکاری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی استان، متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های غرب استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به همراه ۲ همدستش دستگیر شد.

سردار میرزایی با اشاره به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت‌های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان در راستای مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این طرح ۲۲ اراذل و اوباش در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

سردار میرزایی از استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف قاچاق کالا و ارز، تهیه و توزیع موادمخدر، سارقان، اراذل و اوباش و … خبر داد و افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس دراین خصوص با کسی تعارف ندارد

کد خبر 4927538
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.