پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰۰ نیازمند در نور از بسته های رزمایش مواسات بهره مند شدند

0

سرهنگ سید نعمت اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اظهار داشت: این رزمایش در چهار مرحله اجرایی شد که در رزمایش ایثار از روز اول مبارزه با کرونا تا نیمه شعبان دو هزار و ۸۸۲ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بنا بر فرمان رهبر معظم انقلاب که از نیمه شعبان آغاز شد در سه مرحله به اجرا در آمد که در مرحله اول دو هزار و ۲۰۰ بسته، در مرحله دوم دو هزار و ۳۰۰ بسته و در مرحله سوم دو هزار و ۷۶۰ بسته معیشتی به مردم نیازمند شهرستان نور اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: در ایام مبارزه با کرونا و امروز همزمان با سالروز آزادسازی فتح خرمشهر، خرمشهر دیگری برای مردم تداعی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ستاد، کمک به هزار نفر نیازمند را هدف گذاری و برنامه ریزی کردیم اما به همت خیرین، مردم، بسیجیان، شوراهای شهر و روستا و مسئولان این رزمایش در هر سه مرحله برای بیش از دو هزار نفر اجرایی شد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور نیز تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا که دنیای استکباری و قدرت‌های پوشالی را به چالش کشید و بیشترین آمار تلفات را در آمریکا و اروپا شاهد بودیم؛ بسیج مردمی در ایران در همه صحنه‌ها چه در عرصه مبارزه و چه در قالب جهاد سلامت، پزشکان، پرستاران، خیرین، بسیجیان، مردم و مسئولان برگ زرین دیگری را پرافتخارتر از گذشته ثبت کردند و رزمایش بزرگ همدلی، مواسات و کمک مومنانه اجرا شد.

کد خبر 4933841
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.