پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد دستگیر شدند

0

سرهنگ حسین عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اعضا و سر شاخه‌های شرکت هرمی در یک ویلا در سلمانشهر اقدام به فعالیت در زمینه عضو گیری و آموزش افراد زیر مجموعه خود می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس انجام تحقیقات گسترده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه طی روزهای گذشته ۱۸ نفر از اعضای این شرکت را هنگام برگزاری جلسه در این ویلا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عباس آباد افزود: ۳ نفر از افراد دستگیر شده جزو سرشاخه‌های این شرکت هرمی بودند و این افراد به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: ۵ نفر از افراد بازداشت شده نیز جزو اتباع افغانستان هستند که حکم بازگشت به کشورشان نیز از سوی مراجع ذیربط صادر شد.

فرمانده نیروی انتظامی عباس اباد گفت: این شرکت هرمی در جریان فعالیت خود در سلمان شهر به مبلغ ۷ میلیارد ریال از حدود ۵۰ نفر کلاهبرداری کرد.

عبدی اظهار داشت: در بازرسی از محل تعدادی دفتر و جزوه مربوط به کلاس‌های توجیهی و آموزش شرکت‌های هرمی و ۲ دستگاه کامپیوتر و لب تاب حاوی اطلاعات در خصوص شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.

شهرستان عباس آباد با جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران واقع است.

۱۲۹۵/‏۱۶۰۲/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.