پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۷ پروژه زیرساختی در رامسر بهره برداری شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد ظهر دوشنبه در آئین معارفه شهردار رامسر گفت: ۱۷ پروژه زیر ساختی در شهرستان رامسر که جز و مطالبات ۴۰ ساله بوده در یکسال گذشته انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار، درباره احیای باغ ۳۳ هکتاری و روند ساخت مجتمع فرهنگی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

آزاد با بیان اینکه امیدوارم با رویکرد جدید در شهرداری رامسر بتوانیم جبران روزها و هفته‌های گذشته را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: با همراهی شورای شهر و شهردار شاهد اقدامات مؤثر و خوبی در شهرستان رامسر باشیم.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در آئین معارفه شهردار رامسر با بیان اینکه اسلام در همه زمینه‌ها برنامه‌های خوبی دارد، گفت: در دین اسلام برای شهرداری و شهرسازی روایات و دستورات ائمه را داریم و در مورد طب نظر مراجع اسلام به عنوان دین روی بدن انسان تاکید کرده است.

وی با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌ها و توسعه شهر خاطرنشان کرد: سد معبر در اسلام گناه کبیره است و در بناهای مذهبی باید تعظیم شعائر و نمادها با اصول دین اسلام مغایرت نداشته باشد.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه شهردار باید دغدغه مند، متدین و متعهد شد گفت: رامسر یک شهر جهانی است و در قاره آسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس معروف و پر افتخار و شهر فرهنگ دین دیانت سیاست و شجاعت است.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق، خوش قلب به عنوان شهردار رامسر معرفی شد.

کد خبر 4911099
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.