پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۶ ایرلاین در فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر دوشنبه در آئین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال در فرودگاه رامسر به زمین نشست که اتفاق بزرگی محسوب می‌شود، گفت: ۱۶ ایرلاین در فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند و ظرفیت خدمات رسانی و حس نزدیک مردم با اقدامات دولت اتفاق افتاده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طرح توسعه ناوگانی مکمل توسعه فرودگاه رامسر است که اجرایی می‌شود.

شمس الدین حسینی منتخب مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس نیز در آئین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۱۱ سال پیش با مشقت در فرصت تاریخی موفق شدیم بر محدوده جغرافیایی ویلاهای ریاست جمهوری که در طول باند وجود داشت، کم کنیم، گفت: در سال‌های گذشته پروژه فرودگاه رامسر پیشرفت خوبی داشت اما از سال ۹۳ پروژه تعطیل شده بود.

وی افزود: با آمدن وزیر جدید محمد اسلامی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کار و راه شد و با تجربه خوب ایشان و همت عالی بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر میسر شد.

شمس الدین حسینی گفت: توسعه استان مازندران مشروط به توسعه زیر ساخت‌ها است از این رو تکمیل باند و تجهیز ناوبری، توسعه ترمینال و احداث کمربندی در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: دریای مازندران نعمت بزرگی است و با استفاده از پتانسیل‌های آن از ظرفیت دیگر کشورها در بخش اقتصادی استفاده کنیم.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از کوه البرز عبور و از ظرفیت استان‌های البرز قزوین استفاده کنیم و متناسب با پتانسیل گردشگری و با توسعه ظرفیت ناوبری از این پتانسیل بیشتر استفاده کنیم

کد خبر 4933735
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.