پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می‌شود

0

ایسنا/مازندران رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران واگذار می‌شود که بیش از ۳۰۰ فقره از اسناد مربوط به مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر در مازندران است.

سید پرویز فتاح صبح امروز در مراسم واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر  بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه ساده زیستی اولویت زندگی است، اظهار کرد: حجم این اسناد و واگذاری آن کم است اما حق مردم بوده و باید به آنان تحویل داده شود .

وی با بیان اینکه این نهمین مرحله از واگذاری اسناد املاک علوی  به مردم مازندران است، تصریح کرد: مجموع این زمین‌ها نزدیک به ۱۰ هزار فقره واگذاری، یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع زمین و مجموع این واگذاری‌ها به ارزش بالای ۳۰۰ میلیارد تومان است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه مردم مالکان زمین خود هستند و باید اسناد خود را تحویل گیرند، خاطرنشان کرد: حد زمین‌ها مشخص و مختصات معلوم شده است و اموال مردم باید از سوی بنیاد مستضعفان به مالکان اصلی باز گردانده شود.

فتاح با بیان اینکه به کار خود سرعت می‌دهیم تا اموال مردم با سند به آن‌ها باز گردانده شود، افزود: تا برگردان کامل اموال مردم نباید آرام بنشینیم و اگر طرح‌هایی در این شهرستان وجود دارد که به نفع مردم است ما آماده هستیم تا با سرعت بخشیدن به این طرح‌ها اقدامات لازم را ارائه دهیم .

وی با تاکید بر اینکه ارده ملی می‌خواهد تا اموال مردم را به نفع مردم به آن‌ها پس دهیم تا از آن به درستی استفاده کنند، یادآور شد: این روند در کل کشور مانند مازندران طی ماه‌های آینده تا پایان سال اجرا می‌شود تا زمین‌ها به مالکیت خود مردم در بیاید.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، صبح امروز طی مراسم واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی، ۱۴ نفر از مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر اسناد خود را با حضور رییس بنیاد مستضعفان کشور دریافت کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.