پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۱۴ پروژه شرکت توزیع برق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

0

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری در حوزه توزیع برق استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا از بهره برداری ۱۱۴ پروژه در حوزه توزیع برق مازندران خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل تامین برق شهری و روستایی، کاهش تلفات، رینگ و توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و تقویت شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه و توسعه و احداث شهری و روستایی می‌شود.

وی تصریح کرد : برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۳۹ دستگاه ترانس با ظرفیت  ۲۰ مگاولت آمپر احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ پروژه در آمل، ۶ پروژه در امیرکلا، ۸ پروژه در بابلسر، ۴ پروژه در سوادکوه شمالی، ۲ پروژه در شمال ساری، ۱۰ پروژه در فریدونکنار، ۴ پروژه در گلوگاه، ۲ پروژه در نکا، ۸ پروژه در میاندرود، ۴ پروژه در سوادکوه، ۵ پروژه در بهشهر، ۷ پروژه در شمال بابل،۳ پروژه در سیمرغ، ۸ پروژه در جنوب ساری، ۶ پروژه در جویبار، ۲پروژه درقائمشهر و ۲۰ پروژه در جنوب بابل به بهره‌برداری خواهد رسید.

غفاری گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب اشتغال‌زایی هزار و ۶۷۰ نفر به طور غیر مستقیم در استان خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.