پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۱۱ مرکز شبانه روزی خدمات بهزیستی در مازندران فعال است

0

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهردهی پیش ازظهر سه شنبه در شورای هماهنگی تعاون استان با اشاره به اینکه ۱۶۳ هزار خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند و در ۱۱۱ مرکز شبانه روزی سالمندان و معلولان نگهداری می‌شوند، بیان کرد: ۲۶ مرکز توانبخشی شبانه روزی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور ازابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه را اجرا کرد و در مرحله اول این پویش ۸۰ سبد غذایی از طرف کارکنان بهزیستی سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: در مراحل بعدی ۳ هزار و ۵۰۸ بسته مواد غذایی در این رزمایش در سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

گوهردهی با اشاره به توزیع ۱۴ هزار و۶۲۱ سبد حمایتی درمیان جامعه هدف بهزیستی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی جمعاً به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال در بین گروه‌های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان مازندران پابه‌پای سایر نهادهای ذی‌ربط گام‌هایی برای تأمین تجهیزات بهداشتی درمانی مورد نیاز عموم مردم و مراکز درمانی وارد میدان شدند تا نقش خود را به نحو احسن ایفا وشعار مهارت در خدمت سلامت را تحقق بخشند.

سیدحسین درویشی بیان کرد: در طی ۶۰ روز با ۵۸۱ نفر مربی و کارآموز مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در ۱۶۰ واحد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران توانستند یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۲۶۰ عدد ماسک تولید و در اختیار ستاد مبارزه با این ویروس قرار دهند.

کد خبر 4929418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.