پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص یک دستگاه خودروی آتش نشانی،۲ دست لباس عملیات و یک دستگاه تنفسی ویژه آ تش نشانی برای شهرداری کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سید حسن موسوی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از اختصاص یک دستگاه خودروی آتش نشانی ،۲ دست لباس عملیات و یک دستگاه تنفسی ویژه آتش نشانی به شهرداری کیاسر خبر داد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه خودروی آتش نشانی،۲ دست لباس عملیات و یک دستگاه تنفسی ویژه آتش نشانی به شهرداری کیاسر اختصاص یافت و بزودی واحد آتش نشانی شهرداری تجهیز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از پرسنل خدوم شهرداری جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سطح شهر قدردانی کرد و گفت: کارکنان شهرداری کیاسر در این مدت در طول شبانه روز به صورت آماده باش بوده و با کمترین امکانات عملیات ضدعفونی سطح شهر را انجام‌داده اند که شایسته تقدیر بوده و در آینده نزدیک از آنان تجلیل خواهد شد.

وی،به وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور شهردار بومی که موجبات رضایت شهروندان را فراهم ساخته است گام های مثبتی در راستای رشد و توسعه شهر کیاسر در مدت زمان باقیمانده از عمر شورای دوره پنجم برداریم.

موسوی، همچنین از همراهی و مشارکت عموم شهروندان و نهادها در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه عمل به قرنطینه خانگی در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد.

پیشتر نیز با پیگیری موسوی رئیس شورای شهر یک دستگاه آمبولانس کمک دار به مرکز درمانی شهر کیاسر اختصاص یافت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.