پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلزنی محسن کریمی در تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد + فیلم

در هفته ۱۱ و در بازی که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز روبروی هم قرار گرفتند.

0

 

به گزارش احمد نظری خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در روز دوم این هفته امروز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ پیگیری شد.

 

در این هفته و در بازی که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز روبروی هم قرار گرفتند.

 

این دیدار که در هوای سرد این روزهای تهران برگزار می شد در پایان با نتیجه تساوی و در حالی که تیم میهمان با اخراج دروازه بانش در دقیقه ۷۴ بازی ۱۰ نفره به بازی ادامه میداد به پایان رسید.

 

در این بازی سید محسن کریمی بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران از تاثیرگذارترین بازیکنان مدان بود. یک گل و اثر مستقیم در گل به خودی حریف و اخراج دروازبان روی خطا بر روی این بازیکن جوان و چند فرصت گل از دست رفته حاصل کار بازیکن جوان چهاردانگه ای در این دیدار زیبا و نفس گیر بود.

 

در دقیقه ۱۴ بازی پاس عالی کاوه رضایی با فرار عالی سید محسن کریمی همراه شد و شوت او را دخسوس دفع کرد که در برگشت با برخورد به سید محسن حسینی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد وارد دروازه این حریف تبریزی شد.

 

در دقیقه ۲۲ و ۸ دقیقه پس از گل اول این بار امید ابراهیمی محسن کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن جوان و آینده دار با یک ضربه دقیق دروازه دخسوس را برای بار دوم باز کرد.

 

محسن کریمی همچنین در دقیقه ۷۴ بازی در موقعیت عالی به سمت دروازه حریف فرار کرد اما تکل دخسوس روی سینه او باعث شد داور این دروازه بان را از زمین بازی اخراج کند.

 

گل محسن کریمی و تاثیر مستقیم گل اول این بازیکن جوان مانع تساوی شیرین گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران نشد.

 

در ادامه می توانید گل اول استقلال با تاثیر مستقیم محسن کریمی و گل دوم این بازیکن چهاردانگه ای برای استقلال را مشاهده کنید.

 

 گل اول استقلال تهران که با ضربه سید محسن کریمی به مر رسید ولی به نام مدافع حریف ثبت شد

 

گل دوم استقلال که سید محسن کریمی به ثمر رساند

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.