پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش برگزاری همایش پیاده روی و جشن نیمه شعبان در روستای پرکوه

به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان (ع) و مصادف شدن با هفته محیط زیست، شورای ورزشی روستای پرکوه، با همکاری کانون فرهنگی، اعضای محترم شورای روستا و موسسه مردم نهاد “بام سبز دودانگه” همایش پیاده روی و برگزاری جشن را در روز چهارشنبه مورخ 13 خرداد از زمین ورزشی روستای پرکوه به سمت امام زاده علی و در یک مسیر جنگلی را با حضور اقشار مختلف مردم برگزار نمود.

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با اعلام حمایت از فعالیت های همه ی موسسه های مردم نهاد که در جهت حفظ محیط زیست، فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند تا کنون گزارش های فعالیت این موسسات را به ویژه موسسه مردم نهاد فضای سبز پایدار به مسئولیت دکتر شیرزاد محمدنژاد در این پایگاه خبری منتشر کرده است. به همین منظور در این مطلب گزارش فعالیت موسسه مردم نهاد « بام سبز دودانگه » که توسط مدیریت این موسسه برای پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ارسال شده است تقدیم شما می گردد.

 

…………………………………………………………….

 

به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان (ع) و مصادف شدن با هفته محیط زیست، شورای ورزشی روستای پرکوه، با همکاری کانون فرهنگی، اعضای محترم شورای روستا و موسسه مردم نهاد “بام سبز دودانگه” همایش پیاده روی و برگزاری جشن را در روز چهارشنبه مورخ 13 خرداد از زمین ورزشی روستای پرکوه به سمت امام زاده علی و در یک مسیر جنگلی را با حضور اقشار مختلف مردم برگزار نمود.

 

این مراسم راس ساعت 9 صبح با حرکت دسته­جمعی شرکت­ کنندگان آغاز شد و در انتهای مسیر در محوطه امامزاده با مراسم جشن ادامه یافت. در این همایش جناب آقای مهندس فغانی رییس محترم اداره حفاظت محیط ­زیست شهرستان ساری به دعوت موسسه مردم نهاد “بام سبز دودانگه” به سخنرانی پرداخت و در خصوص لزوم حفظ محیط زیست به سخنرانی پرداخت.

 

این موسسه مردم نهاد با نصب بنرها و پلاکاردهایی در آغاز مسیر حرکت و همچنین توزیع بروشورهای آموزشی نسبت به آگاهی ­رساندن حفظ محیط­ زیست، تفکیک زباله خشک و تر و همچنین جمع ­آوری زباله­ ها در بین شرکت­ کنندگان محترم اقدام نمود. همچنین این موسسه با توزیع کیسه ­های زباله در بین مردم نسبت به انجام جمع­ آوری زباله از طبیعت با مشارکت مردم مبادرت ورزید. در ادامه نسبت به اهداء بادبادک­ هایی که با شعارهای حفظ محیط زیست همراه شده بود اقدام کرد. آب معدنی در مسیر حرکت نیز در اختیار شرکت­ کنندگان قرار گرفت. لازم به ذکر است همایش پیاده ­روی و جشن نیمه شعبان با توزیع جوایزی از طریق قرعه­ کشی به پایان رسید.

 

مدیریت این موسسه مردم نهاد ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادهای برگزارکننده این همایش و همچنین شرکت­ کنندگان محترم از اعضای محترم موسسه مردم نهاد خود به­ ویژه آقای علی­ اصغر نوفامیلی و آقای محسن نصیری و سرکار خانم سمانه سعیدی و سرکار خانم اکرم سعیدی تقدیر و تشکر می­ نماید. شایان ذکر است این موسسه مردم نهاد از حضور رییس محترم و همکاران اداره محیط زیست شهرستان ساری و همکاری آن اداره تقدیر می­ نماید.

 

1

2

 نصب بنرهای آموزشی و توزیع نایلون­ های جمع ­آوری زباله

 

3

4

توزیع بادبادک ­ها و بروشورهای آموزشی در بین کودکان

 

5

6

 

همکاری موسسه مردم نهاد در همایش پیاده­ روی و برگزاری جشن نیمه ­شعبان

 

7

8

 

سخنرانی آقای مهندس فغانی در ارتباط با اهمیت حفظ محیط زیست

 

9

10

 

جمع ­آوری زباله از دامان طبیعت، مراقبت و پرستاری از محیط زیست است

 

11

12

 

آموزش کودکان نیازمند همراهی آنان در حفظ محیط زیست است 

 

نویسنده: معصومه سعیدی، مدیر عامل موسسه مردم نهاد “بام سبز دودانگه”

 

2 نظرات
  1. hosseini می گوید

    فعالیت موسسه های مردم نهاد کورسوی امید برای بهبود شرایط زندگی مردم است. خدا قوت.

  2. abbas sadeghi parkoohi می گوید

    Ba slm va arze khaste nabashid b dostan:
    dar in jashn,hamey ahalie rosta ba komake ham in jashn ra bargozar kardano
    B payan resandan, leza az an daste az aghayani k faghat b fkr manfeat khod bodean, kamale ta asof ra daram,

    فارسی : با سلام و عرض خسته نباشید به دوستان،
    در این جشن همه ی اهالی روستا با کمک هم این جش را برگزار کردند و به پایان رسوندند. لذا از آن دسته از آقایانی که فقط به فکر منافع خود بودن کمال تاسف را دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.