پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش برگزاری اولین یاد واره شهدای روستای ورنام + تصاویر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اولین یادواره شهدای روستای ورنام، شب پنجشنبه 31  فروردین  1396 با حضور  دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی ، مردم ولایت مدار و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

،مراسم باتلاوت آیاتی چند از کلام ا. مجید آغاز و با تشکر از مردم خوب روستای شهیدپرور ورنام توسط حضرت حجت الاسلام دکترتیموری امام جمعه محترم بخش و خیرمقدم گویی فرمانده  پایگاه،حضرت حجت الاسلام والمسلمین علیزاده و برادرشهیدان شعبانی ادامه یافت.

سپس سخنران مراسم حضرت حجت الاسلام دکترحسنی،نویسنده،پژوهشگر،و از شاگردان برجسته حضرت آیت ا. مصباح به سخنرانی پرداختند ،ایشان بیان داشتند اگرجهاد وشهادت درجامعه وجود نداشته باشد،دین و عزت اسلامی از بین خواهد رفت،دشمن تمام تلاش خود را می کند که این روحیه جهاد و شهادت را از جوانان بگیرد.

دشمنان قرآنهایی چاپ کردند که آیه های جهاد وشهادت را در آن حذف کردند و متاسفانه ازکتابهای درسی ما هم می بینیم که درس مربوط به شهید فهمیده را حذف نمودند.ایشان حذف نام شهدا از کوچه ها و محله ها و نماد شهدا و مخالفت با نام شهید را از برنامه های دشمن دانسته و روحیه شهادت طلبی را باعث شکست استکباران درجبهه های مختلف و بزرگترین تهدید برای اهداف شوم دشمنان اسلام وشیعه دانستند.

دل بستن به کدخدا به جای خدا،باعث خار و ذلیل شدن ما شده است. کوتاه آمدن از استقامت و بازکردن سرتسامح و تساهل باعث ازبین رفتن عزت ما می شود.مجالس یادواره شهدا باعث میشود که روحیه شهادت طلبی و استقامت در جامعه حفظ میشود. راه برون رفت از مشکلات هم استقامت و پایداری می باشد.
جلسه بامداحی جناب آقای زارع به اتمام رسید.
این یادواره بصورت مشترک بین پایگاه بسیج و دفتر امام جمعه  بخش  چهاردانگه برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.