پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۷۵ میلیون تومانی نوشهری ها برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی

0

رفائیل آزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان تاکنون ۷۵ میلیون تومان از طریق ستاد پشتیبانی مقابله با کرونا برای تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام بهداشتی کمک و مشارکت کرده‌اند.

وی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار شهرستان در زمینه مشارکت برای تأمین اقلام بهداشتی و درمانی اظهار داشت: امروز ۶۰ میلیون تومان از این مبلغ در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای خرید تجهیزات قرار خواهد گرفت و مابقی نیز در مراحل بعدی برای تهیه امکانات و اقلام هزینه خواهد شد.

آزادیان همچنین به مصوبه شورای شهر برای حمایت از بازاریان و مردم در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه اعضای شورا قرار شد برای حمایت از مردم و با توجه به اینکه درآمد اصناف و بازاریان کساد شده، کسبه و بازاریان از پرداخت اجاره بهای ماه‌های فروردین و اردیبهشت معاف شوند.

رئیس شورای شهر نوشهر یادآور شد: همچنین طبق تصمیم اعضای شورای شهر و مصوبه آنان در بخش مردمی نیز بنا شد تا مردم از پرداخت عوارض و نوسازی خدمات شهری ماههای فروردین و اردیبهشت شوند.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد خیریه مردمی مبارزه با کرونا در نوشهر از شهروندان و خیران خواست تا کمک‌های مردمی و خداپسندانه را برای تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی به حساب ۰۳۶۰۶۶۲۵۱۴۰۰۱ نزد شعبه بانک ملی نوشهر واریز کنند.

کد خبر 4894405
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.