پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک مومنانه ۱۵۷ میلیارد ریالی مردم مازندران به نیازمندان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدحسین بابایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، از توزیع ۲۶۶ هزار ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری، فرمانداران و همه مسؤولان به نیازمندان تحویل شد.

وی با اعلام اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ۵ هزار ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خدمات دیگری نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها، پرداخت قبوض و … هم به نیازمندان ارائه شده است.

 فرمانده سپاه کربلا در ادامه از کمک مومنانه ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریالی مردم مازندران از طرف رهبر معظم انقلاب به نیابت از امام زمان (عج) به نیازمندان هم خبر داد و اضافه کرد: این مبلغ جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن مازندران در رزمایش کمک مومنانه بود. 

بابایی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند، اعلام کرد: ۶ هزار و ۳۳۵ خیر هم در این رزمایش سهم بسزایی داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مردم مازندران در سه ماه بحران کرونا اشاره و بیان کرد: طبق نامه کتبی که از صداوسیما اعلام شد مازندران بعد از تهران بیشترین سبد کالا را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه همدلی که بین مسؤولان مازندران و مردم برای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت بی‌نظیر بود، افزود: هماهنگی و هم‌افزایی که در استان ایجاد شد، مردم پای کار آمدند و توانستند سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در مازندران به نحوه احسن اجرا کنند.

بابایی در ادامه به نقش طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی هم اشاره کرد و یادآور شد: با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران و پیگیری ایشان و ائمه جمعه در این زمینه هم کار‌های بزرگی انجام شد.

وی از فعالیت جهادی ۱۷۰  طلبه جهادگر خطرپذیر در دفن اموات کرونایی خبر داد و گفت: حضور طلبه در دفن اموات کرونایی قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با تاکید براینکه کمک‌های مومنانه و اقدامات جهادی جهاگردان بسیجی در بحران کرونا باعث نزول برکات در کشور بویژه در استان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از برکاتی که در این ایام برای نظام  علیرغم سرمایه سوزی برخی مسئولین و هجمه‌های دشمن بدست آمد  سرمایه بزرگ اجتماعی بود.

 /۸۶۰۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.